Målrettet markedsføring med e-mail marketing.
Vidste du at der idag er flere mennesker som benytter e-mail end der findes brugere på Facebook?
Hvem gider at læse om yoghurt hvis man nu interesserer sig for møbler?
E-mail marketing er i den grad en effektiv måde at kommunikere med kunder, HVIS budskabet er relevant og skaber værdi.
Det handler om at have en god struktur og e-mail marketing gør det muligt at opdele sine målgrupper så det er supernemt at skabe relevant indhold til den enkelte person.
Tips til din e-mail marketing:
-
Nap en stor kop kaffe, te eller vand med citron og start med at kategoriser dine kunder. Du bliver glad for det.
-
Skriv emner ned til minimum 6 nyhedsbreve og husk at mærke dem med rette kategori så det nemt at sende til rette målgruppe.
-
Planlæg hvor de skal sendes så du har klare deadlines og afsæt tiden til at fylde kød på emnerne.
-
Personificer dine nyhedsbreve med et fornavn og husk at kunder elsker ting som skaber værdi. Hvad kan du give dine kunder af viden som gør deres hverdag nemmere?
